poniedziałek, 4 lipca 2011

złudzenia

owszem, można mieć z pobudek auto-ro-marketingowo-reklamowych kilka milionów a nawet prawie miliard znajomych na wszelakich portalach społecznościowych. można się czuć dowartościowanym celebrtytOM. i wiedzieć, że każde pierdnięcie (proszę wybaczyć dosłowność określającą czynność najczęściej wykonywaną przez w.w.) wywoła masowe ochy! i achy!
można też zapodawać linki hurtowo, by zagłuszyć swoją samotność. i nie jest istotne czy ktokolwiek biegnie tymi śladami. istotne są złudzenia.

9 komentarzy:

  1. Czasem trzeba wystawić nos z domu i się z tymi znajomymi spotkać, a wtedy okaże się, że oni wszyscy są żywi. Nie są złudzeniem. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Leno, Ty jedna masz odwagę by tu cosik wpisnąć.
    dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj Jerzu, że prawie każdy z nas ma czasem złe dni, a niektórzy nawet depresję, ale się tym nie chwalą. To bardzo mądrze szukać w takich chwilach towarzystwa, a jeszcze lepiej poszukiwać serdecznych znajomości. Fejsbuk jest do tego całkiem dobrym narzędziem. Nie wszystkie znajomości muszą być od razu na śmierć i życie, ważne by były serdeczne. Pozdrawiam więc bardzo serdecznie, L.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, Leno, (czasami mi się to zdarza) po przeczytaniu tego co powyżej napisałaś, że nie rozumiesz moich tekstów. no cóż... bywa i tak.
    pozdrawiam wieczorno-nocnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że jednak trochę rozumiem. :) (Jestem uparta, jak TY)

    OdpowiedzUsuń
  6. "trochę" to za mało. jak na taki króciutki tekścik. i na taki "charakter" bloga. ;)

    BTW
    nie jestem uparty.
    i co powiesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, że jesteś, bo musisz mieć ostatnie słowo. ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. nie odróżniasz upartości od szacunku dla gościa?

    miłych snów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proponuje odnaleźć w necie piosenkę Starego Dobrego Małżeństwa - Czerwony tulipan... A poniżej wrzucam słowa... bo niezłe są...


    Ref:
    Jedyne co mam to złudzenia
    że mogę mieć własne pragnienia
    jedyne co mam to złudzenia
    że mogę je mieć 2x

    Miałam siebie na własność
    ktoś zabrał mi prywatność
    co mam zrobić bez siebie jak żyć
    bez siebie jak zyć

    Miałam słowa własne
    ktoś stwierdził że zbyt ciasne
    co mam zrobić bez słów jak żyć
    Bez słów jak zyc

    Ref.

    Miałam serce dla wszystkich
    ktoś klucz do niego obmyślił
    co mam zrobić bez serca jak zyć
    bez serca jak żyć

    Miałam mysli spokojne
    lecz ktoś wywołał w nich wojnę
    co mam zrobić jak teraz żyć
    jak teraz żyć

    Ref.

    OdpowiedzUsuń