wtorek, 26 lipca 2011

kilka literek na monitorze

* * *

i oto jestem przed tobą
kilka literek na monitorze

        misia a misia be
        misia kasia konface

a przecież jeszcze trzy dni temu
śmierć zatańczyła

        misia a misia be
        misia kasia konface

i o dziwo na ostatnim wdechu
potknęła się runęła wypadła ze mnie

        misia a misia be
        misia kasia konface

tabletka na życie tabula rasa
tablica mendelejewa tabela bela ta

        misia a misia be
        misia kasia konface

biały papier zapełnił się czernią
bladą twarzą krew się zajęła

        misia a misia be
        misia kasia konface

oczy co wyszły już na tamtą stronę
wróciły

        misia a misia be
        misia kasia konface

i oto kilka literek jest przed tobą
jako ja jako ja jako ja jako ja jako ja

4 komentarze:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=fS---ZM3oNY&feature=related


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. na kogo wypadnie, na tego bec...takie zycie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rytmy (niczym echo)powstały, intrygująca personifikacja i nieudany danse macabre.

    No i tak wyliczanka.. ciarki przechodzą...

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za przeczytanie i skomentowanie.

    dobranocnie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń