poniedziałek, 11 lipca 2011

ALTERNATIV EST END

wczoraj meteo
zacisnęło palce mocno na szyi
aż nieme kurwy z ust wypadły
z łaski mario zdrowaś twoja
ciszą zaszumiały łąki lasy zzieleniałe
całe w obłokach okna zastygłe
w czerwieni maków na monte luppich
ja chcę do domu ja chcę
piąty oddział
w trzecich drzwiach na prawo mieszkało
alternativ est end wooow wooow wooow
ha ha ha ha ha ha ha
orkiestra stop wali się strop
i jeden krok na lewy bok
pas pas pas pas pas pas pas
na prawy bok chybiony skok
a pod gruszą nic nie muszą
płatki prószą te co kuszą
mitomanki prosto z francji
obiecanki choć ze szklanki
zacisnęły palce mocno
i krwi w piersiach mi zabrakło
nieme kurwy z ust wypadły
jezu chryste ojcze święty
oto ja na środku błędowskiej
na sudeten curven strasse
pisk trzask huk wrzask
i ciemno i jasno i nieruchomo i głucho
biało biało biało biało biało
czarno zimno deszcze dreszcze mokro wreszcie
nieme kurwy z ust wypadły
bladą nocą
alternativ est end wooow wooow wooow
ha ha ha ha ha ha ha
pas pas pas pas pas pas pas
meteo zatańczyło
i zawistowało damą trefl
i zawistowało damą trefl
i zawistowało damą trefl
dziadek się wyłożył jak stół długi i szeroki

- blotkę proszę...

6 komentarzy:

  1. Piękne, wydaje się że czasem po prostu najlepiej puścić wodze słowom dać im luz i wtedy same napasą czytającego tym, co skubną z myśli autora. Słowa bowiem tylko skubią nasze myśli, cała rzecz w tym, jak dobrze potrafią je rozgryźć i umieścić w wersach tworząc to, co odczuwamy nazywając poezją
    el.pi

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, dziękuję. :)
    BTW nie przesadzaj! :)

    serdecznie pozdrawiam.
    :) Jerz

    OdpowiedzUsuń
  3. nmzc Jerzu, nmzc; tak lubisz te skróty:)wspomniałam już na fb,że to działa w dwie strony, jak coś znajdę u Ciebie dla siebie zawsze napiszę, choćby nie wiem jak enigmatycznie,ale napiszę:)inaczej by mnie udusiło:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro tak. jestem brakciszy.blog.onet.pl - nie przyznaje sie bez bicia, bo tam jest :-) jak jest. slazaczka bez wiedzy o monte luppich i jeszcze wiecej znakow zapytania , ale bez obiecanek cacanek :-( no i wypadly, ale jutro bedzie slonce !

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu,
    w Sieci bywam, jestem, małomówny.

    dziękuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @brakciszy:

    dziękuję za e-adres.

    dobrej nocy.
    :) Jerzy

    OdpowiedzUsuń